BAS ERP для України – система автоматизації та управління великими підприємствами та виробництвом.
BAS ERP — на сьогоднішній день є одним з найкращих продуктів, представлених на ринку, який легко допоможе автоматизувати робочий процес на великих підприємствах з будь-якою кількістю персоналу і складністю виробництва.
ERP система — просте рішення, яке з легкістю контролює, автоматизує та вдосконалить будь-які процеси від найменших і найпростіших до найбільших і найскладніших у вашій компанії або на виробництві.
Всім відомо, що на сьогоднішній день автоматизація виробництва — це один з ключових аспектів успішного бізнесу, що стрімко розвивається. Все це лягло в основу створення програмного забезпечення, яке вдало поєднує в собі система ERP, для Вашої зручності і простоти у використанні.
Хоча автоматизація виробництва в BAS ERP схожа із закордонним аналогом SAP ERP, але BAS розроблявся для українських реалій ведення бізнесу, тому функціонал її ширший, має більшу гнучкість і зручність для наших користувачів. BAS ERP дозволяє обробляти персональні дані працівника, складати графік та розраховувати зарплату з урахуванням його оплати та вироблення, сплачувати встановлені законодавством податки та відрахування. Також передбачено функцію аналізу ефективності управління співробітниками. BAS ERP — це програма, яка дозволяє контролювати Ваші кошти, будь то зарахування, переміщення або списання. Ще одна корисна функція – це встановлення лімітів, вона дає змогу контролювати рівень витрат. У програмі також зручний платіжний календар та безліч звітів для аналітики.
Будь-яка система управління вимагає правильного управління бухгалтерським і податковим обліком. Завдяки об’єднанню ERP CRM та функцій BAS, у конфігурації ERP є основні форми звітності, які можна вивантажити в електронному вигляді у будь-який зручний час.
Назва програмного продукту | Ціна, ГРН. |
---|---|
BAS ERP | 216 000,00 |
У конфігурації реалізовано управління процесом бюджетування.
Основні інновації рішення та розвиток функціоналу:
У конфігурації реалізовані нові можливості для побудови ієрархічної моделі цілей та цільових показників, включені інструменти для їх моніторингу, включаючи розширений аналіз та доступ з мобільних пристроїв.
Основні інновації рішення та розвиток функціоналу:
Конфігурація містить весь необхідний інструментарій для автоматизації бухгалтерського та податкового обліку, включаючи підготовку обов’язкової (регламентованої) звітності в організації. Бухгалтерський та податковий облік ведеться відповідно до чинного законодавства України.
Облік оподатковуваного прибутку, ПДВ та Єдиного податку реалізовано відповідно до норм Податкового кодексу України.
Підсистема призначена для організації роботи служб підприємства, зайнятих управлінням людськими ресурсами, комплексної автоматизації процесів, які забезпечують підтримку кадрової політики підприємства з урахуванням всіх вимог чинного законодавства.
Основні інновації рішення та розвиток функціоналу:
У конфігурації розроблена повністю нова підсистема управління виробництвом. Реалізовано новий підхід до управління процесами, що дозволяє мінімізувати залежність якості планування від точності нормативних даних. Це означає, що навіть не маючи точних нормативів часу для всіх виробничих операцій, можна сформувати здійсненні виробничі плани.
Реалізовано два рівні управління виробництвом: рівень диспетчера – логіста підприємства та локальний (цеховий) рівень управління. Планування по міжцеховим розподілам складається на підставі етапів ресурсної специфікації, завдання надходять у виробничі підрозділи для планування поопераційних робіт відповідного этапу.
Поопераційне планування не є обов’язковим. Загальний обсяг робіт по етапу розбивається на партії запуску – маршрутні листи, які формуються на підставі маршрутних карток для етапу. Кожен маршрутний лист містить репліку даних маршрутної картки; надалі, за необхідності, в маршрутні листи можна вносити коригування конкретної партії запуску.
Конфігурація дозволяє організувати контроль матеріальних потоків та споживання ресурсів, які забезпечують виробничу, управлінську та комерційну діяльність підприємства. Облік витрат та розрахунок собівартості продукції виконується на основі даних оперативного обліку.
Підсистема управління витратами забезпечує:
Підсистема дозволяє вести довідник об’єктів ремонту, класифікувати їх за ознаками загального складу паспортних характеристик, показників напрацювання, видів ремонту, режимів експлуатації. Відстежується стан об’єктів ремонту, а також приналежність та розташування. Об’єкти ремонту можуть бути вкладеними чи вузлами інших об’єктів ремонту.
Основні інновації рішення та розвиток функціоналу:
Основні інновації рішення та розвиток функціоналу:
Підсистема забезпечує менеджерів, відповідальних за постачання, необхідної інформацією для своєчасного прийняття рішень про поповнення запасів ТМЦ, зниження витрат на закупівлі та чіткої організації взаємодії з постачальниками.
Функціонал підсистеми включає:
Для керування складом може застосовуватися схема ордерної складського обліку. Схема ордерного складу може включатися для операцій відвантаження та надходження незалежно. Складські ордери виписуються лише з документів-розпоряджень, якими можуть бути замовлення чи накладні. Ведеться облік отриманих, але невиконаних розпоряджень; технологія роботи складу може будуватися повністю «від електронних розпоряджень».
У підсистемі передбачено адресне зберігання товарів, тобто ведення залишків товарів у розрізі “місць зберігання” (осередків, полиць, стелажів) та упаковок товару. Система дозволяє керувати розкладкою товару за місцями зберігання при надходженні, складанням з місць зберігання при відвантаженні, переміщенням та розукомплектуванням товару. Алгоритми, закладені у програму, автоматично підбирають оптимальні місця зберігання при розміщенні та збору, стежать за відсутністю колізій у разі великої інтенсивності складських операцій.
Основні інновації рішення та розвиток функціоналу: